که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

آخرین مطالب
  • ۹۸/۱۰/۱۴
    سر
  • ۹۸/۰۹/۰۲
    ذر

از روزهای رفته

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ

امروز یه مصاحبه قدیمی پیاده کردم و دلم برای خبرنگاری تنگ شد. چون مصاحبه هه واقعا خوب در اومد و وقتی داشتم ویرایش نهاییشو انجام می دادم، از خوندن بعضی جاهاش لذت می بردم. به خودم گفتم این بود اون چیزی که می خواستم، نه خبرنگاری تو روابط عمومی. 

  • محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی