که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

آخرین مطالب
  • ۹۸/۱۰/۱۴
    سر
  • ۹۸/۰۹/۰۲
    ذر

نام فیلم : در انتظار معجزه

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۰۲ ب.ظ
سومین فیلم ازسه گا نه ی رسول صدرعاملی پس از " شب " و " هر شب تنهایی "  .

فیلم با یک دعوای زن و شوهری در راه آهن شروع می شود که زن – پریوش نظریه – دارد برخلاف میل شوهرش – حمید فرخ نژاد – به مشهد می رود تا شفای فرزندش را از امام رضا ( ع ) بگیرد و در راه با زنی – با بازی بیتا فرهی – برخورد می کنند و...

فیلم اصلا نتوانسته به هدفش برسد و در بیشتر اوقات مخاطب دچار یکنواختی و خواب آلودگی می شود . فیلم دیالوگ های بسیار اندک و پیش پا افتاده ای دارد . به نظر می رسید بعد از ساختن دو فیلم قبلی سه گانه ی صدرعاملی ، کارگردان باید به بلوغ رسیده باشد و فیلمی به مراتب قوی تر از " شب " و " هر شب تنهایی " شاهد باشیم ، ولی این اتفاق عملا نمی افتد . فیلم اصلا منسجم عمل نمی کند و ما نمی فهمیم مشکل زن و شوهر چیست و چرا شوهر نمی خواهد زن به سفر برود ، در حالیکه به گفته ی خودش تنها سفر کردن را دوست دارد و این حق را برای خودش قائل است .

حمید فرخ نژاد اصلا انتظارها را برآورده نمی کند و به عنوان یک مرد بی منطق و گرفتار ظاهر شده و کارکردش در داستان مشخص نیست .

به عقیده ی من تنها نقطه ی قوت فیلم موسیقی آن است که ستار اورکی – آهنگساز فیلمهایی مثل جدایی نادر از سیمین – به خوبی از عهده ی کارش بر آمده .

  • محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی