که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

آخرین مطالب
  • ۹۸/۱۰/۱۴
    سر
  • ۹۸/۰۹/۰۲
    ذر

ramadan

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ
حال عجیب غریب دم اذون مغربش خوبه، تخم مرغ عسلی و زولبیا بامیه و حلیم و آش رشته اش خوبه، اینکه سعی کنم با آدما مهربون تر باشم و از ته دل اهمیتشو کمتر از روزه گرفتن ندونم خوبه، بدیش اینه که بعد از تموم شدنش همونی میشیم که تا قبلش بودیم. به قول قیصر دو روز که آفتاب بیفته سر دیفال یادمون میره ماه رمضون چی بود و چه قولایی داده بودیم و چه قرآنایی رو سرمون گذاشته بودیم. چه التماسایی که سال بهتری برامون بنویسن و الان دستی دستی خودمون داریم خرابش می کنیم. 
مث سخنرانای مذهبی شدم. ایشالا اونا مث من انقد بی عمل نباشن. 
  • محمد

نظرات  (۲)

افرین بر حسن نیتتون 
پاسخ:
مخلصم 
bishtar benevis june man
پاسخ:
باور کن خودمم خیلی دوست دارم که زیاد بنویسم و طولانی بنویسم. نمیاد حالش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی