که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

آخرین مطالب
  • ۹۸/۱۰/۱۴
    سر
  • ۹۸/۰۹/۰۲
    ذر

من کجا هستم؟ حقیقت من کجاست؟

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ
تو اون احیای یه نفره بیشتر از اینکه به خودم فکر کنم، به مردمی فکر کردم که یه روزی چقدر امید داشتن به تحقق عدل علوی در انقلاب پابرهنگان. به همه امیدهای ناامیدشده ای فکر کردم که پیش خودشون تصور می کردن قراره سطح زندگی مسئولان و مردم به هم نزدیک بشه و اختلاف طبقاتی ریشه کن. اما چند روز قبل از اینکه یه بهانه تاریخی به وجود بیاد که مردم به عدل علوی فکر کنن، فیش های حقوقی نجومی رو شد و بعد تکذیب و تایید و کوفت و زهرمار. 
تو اون احیای یه نفره بیشتر از اینکه به خودم فکر کنم، داشتم به خودمون، به مردم ایران فکر می کردم که چطور ظلم رو می بینیم و خفه خون می گیریم، چطور جایی که باید فریاد بزنیم و از عدالت بگیم، دهنمونو می بندیم و منافعمون رو ترجیح میدیم. به نظرم ما اهل کوفه نیستیم، اهل تهران هستیم و چند درجه بیخیال تر و سیب زمینی تر. 
  • محمد

نظرات  (۳)

سیب زمینی!
اصولا اکثز ایرانی ها راه جدیدی شروع نمیکنن و ترجیح میدن وضع فعلی ثابت شدشون رو ادامه بدن،حتی اگر فلاکت بار باشه
:)))))))))))
طبق معمول....
لذت بردم....
و البته تاسف خوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی