که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

که اینطور

شاید شد و طولانی تر نوشتم. شاید کلمات خودش اومد. نمیدونم. فقط دارم از یه احتمال حرف می زنم.

آخرین مطالب
  • ۹۸/۱۰/۱۴
    سر
  • ۹۸/۰۹/۰۲
    ذر

خسته از روزای غمگین بدون اتفاق

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ
برداشت خودم از خودم اینه که آدم خوش خنده ای هستم و بیشتر آدما منو به خنده های بلند و از ته دلم میشناسن. خودمم خندیدن رو به شدت دوست دارم، ولی خب مسئله اینه که آدمای خوش خنده هم گاهی وقتا غمگین میشن. خوش خنده ها هم شعور دارن، احساساتشون جریحه دار میشه، شکست می خورن و دچار روزمرگی میشن. خوش خنده ها تو بدترین و غمگین ترین شرایطشون هم وقتی اتفاق خنده داری میفته بلند بلند می خندن، چون به نظرشون اشکالی نداره اگه آدم حال و هواشو با خندیدن عوض کنه، ولی معنیش این نیست که تو دلشون هم بخندن. بعضی وقتا غمگین تر از هر آدم افسرده ای میشم و به این فکر می کنم که کاش مثل چند سال پیشا افسردگیمو نشون می دادم و می رفتم تو قیافه.
  • محمد

نظرات  (۲)

نه. خیلی خوبه که میخندی. بقول خارجی
Fake it until u make it
یعنی اداشو در بیار تا وقتی که اتفاق بیفته. به افسردگی برنگرد هیچ وقت
بعد از حدود یه دهه آشنایی، از تو به عنوان یه آدم خنده رو یاد نمی کنم :/
ولی خب ایشالا خندون باشی 

پاسخ:
شاید دلیلش این باشه که تو توی دوره ی افسردگیم هم منو دیدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی